Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Methods of Public Property Sales in the Czech Republic
Titl, Vítězslav ; Skuhrovec, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Dan (oponent)
Cílem této práce je srovnat běžné metody prodeje veřejného majetku v České republice - práce srovnává prodej veřejnou dražbou a prodej obálkovou metodou. Veřejné dražby, které mají striktněji danou povinnost zveřejňovat dražební vyhlášky, vykazují mnohem nižší míru neúspěšných dražeb, což by je mohlo dělat vhodnější metodou prodeje. Výsledné ceny obou metod jsou podobné, což potvrzuje teoretické predikce a to navzdory prezentovanému vychýlení v oficiálních odhadních cenách a institucionálním frikcím. Rozdíl mezi oběma metodami se projevuje v nižším rozptylu výsledných cen při prodeji veřejnou dražbou.
Methods of Public Property Sales in the Czech Republic
Titl, Vítězslav ; Skuhrovec, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Dan (oponent)
Cílem této práce je srovnat běžné metody prodeje veřejného majetku v České republice - práce srovnává prodej veřejnou dražbou a prodej obálkovou metodou. Veřejné dražby, které mají striktněji danou povinnost zveřejňovat dražební vyhlášky, vykazují mnohem nižší míru neúspěšných dražeb, což by je mohlo dělat vhodnější metodou prodeje. Výsledné ceny obou metod jsou podobné, což potvrzuje teoretické predikce a to navzdory prezentovanému vychýlení v oficiálních odhadních cenách a institucionálním frikcím. Rozdíl mezi oběma metodami se projevuje v nižším rozptylu výsledných cen při prodeji veřejnou dražbou.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Veřejné dražby nemovitostí z pohledu povinností dražebníka
Pařezová, Kateřina ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tematice veřejných dražeb nemovitostí z pohledu povinností dražebníka. Jejím cílem je osvětlit roli dražebníka při dražbách nemovitostí a popsat jeho povinnosti v souvislosti s celým dražebním procesem. V první kapitole je uvedena nemovitost jako předmět dražby a výhody a nevýhody dražby nemovitostí. V následujících kapitolách jsou vymezeny základní pojmy související s dražbou. V kapitolách týkajících se dražeb dobrovolných a dražeb nedobrovolných jsou uvedeny dokumenty, které musí dražebník při dražbě vyhotovit. Závěrečná část práce vyzdvihuje jednotlivé povinnosti dražebníka při organizaci dražby, jejím průběhu a po jejím skončení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.